Després de fer una pregunta, l'administració ens fa arribar la següent informació:
Us comunico que en principi demà enviarem un correu als 79 subalterns interins/es que han aprovat les oposicions per convocar-los a la pressa de possessió com a funcionaris i funcionàries de carrera que tindrà lloc a la seu del CEB (espai atenció RH – planta baixa), el dia 10/2/2021, en diferents franges horàries per evitar que s’acumulin a la porta i facilitar el distanciament.
Per indicació de l’Ajuntament també els indicarem que es tracta d’un tràmit obligatori a no ser que estiguin de baixa mèdica o en quarantena que en aquest cas ens ho hauran de comunicar per tornar a programar el dia (no tindrà repercussió en els efectes).
Les dos funcionàries en pràctiques estic pendent que m’informin de la data d’incorporació perquè ho han de lligar amb els centres on actualment presten serveis. El funcionari de Biblioteques farà la pressa de possessió en la seva destinació.
Després d'haver preguntat de nou sobre la situació de les borses de subalterns, ens contesten el següent:
Fa uns dies alguns de vosaltres ens heu demanat informació en relació a la borsa de personal subaltern que actualment té “afegida” una borsa d’urgència que vàrem haver de posar en marxa durant el mes de juliol.
Ens preguntàveu si es farà una llista única . En aquest sentit comentar-vos que nosaltres seguirem els Acords de borsa pactats de manera que una vegada finalitzat el procés selectiu entenc que caldrà treballar en la incorporació del personal aprovat sense plaça, i formalitzar les entrevistes previstes per aquest efecte.
El personal de la borsa d’urgència ja es va seleccionar entre el personal aprovat sense plaça així que es seguirà el procediment, i si es troben entre els 100 candidats/es (o els que decidim) als que correspon la entrevista i la superen, doncs quedaran en aquest bloc per ordre entenc que de puntuació de l’oposició, i els dies treballats a la borsa d’urgència no s’afegiran d’entrada, si no que s’afegeixen en el següent re-càlcul de dies de borsa quan ja hagin començat a prestar serveis.
La darrera borsa d’urgència la vàrem treballar així, però ja sabeu que el CEB no està a la Comissió de Borsa, i desconec si en aquests darrers processos i constitució de borses s’ha aplicat algun altre criteri. Si és així, ho comentem.
Actualment estem trucar als substituts de la borsa ordinària entre els números aprox 160 a 338 (hi ha unes 70 persones fent reforços i substitucions d’aquesta borsa i la resta no treballen perquè no estan interessats o estan en altres borses). Si el personal de la borsa ordinària està treballant també truquem els/les candidats/es de la borsa d’urgència. D’aquesta darrera borsa que consta de 78 candidats estan treballant unes 14 persones per ordre de borsa. Actualment estem cridant el número 20 de la borsa d’urgència.
En relació a si els aspirants tenen manera de saber per quin número van de la llista, d’entrada comentar-vos que aquesta informació és molt variable perquè de sobte s’allibera el 175 de la borsa ordinària per alta de la titular, però també esta treballant el 245 i el 10 de la borsa d’urgència, així que no podem dir que anem pel 175, pel 245, ni pel 10 perquè en una setmana aquesta dada es diferent.
La Sílvia contesta a tothom que li pregunta per correu a rh_atencioprofessionals.ceb@gencat.cat aquesta informació, atès que no tenim una eina dinàmica a la web ni enlloc que permeti una actualització immediata i aquesta dada com us dic la gestionem amb un excel i és diferent cada dia en funció de les incidències del personal titular.